Havránkův web soutěžil o Žihadlo
…a málem jedno dostal! Nakonec ale v prvním ročníku soutěže Žihadlo skončily webové stránky RC Havránek v kategorii internetových projektů na druhém místě, hned za kampaní Hlídejte si své předsudky obecně prospěšné společnosti Partners Czech. Třetí místo pak získala kampaň Práce je tu dost občanského sdružení Spolu Olomouc.
V rámci soutěže Žihadlo se udílela ocenění celkem ve čtyřech kategoriích – kromě internetového projektu ještě za rádiový spot, tištěnou reklamu a televizní spot. Žihadla si vítězové přebrali na slavnostním galavečeru 1/11/07 u příležitosti zakončení kampaně 30 dní pro neziskový sektor, o níž jsme nedávno informovali.
Soutěž vyhlásily letos poprvé Informační centrum neziskových organizací (ICN) a internetový portál www.neziskovky.cz jako vůbec první samostatnou soutěž sociální reklamy. „Veřejně prospěšné reklamy spolu doposud soutěžily pouze v rámci zavedených soutěží a ocenění navíc získávaly vždy jen reklamní agentury, které kampaně zpracovávaly,“ vysvětluje Marek Šedivý, ředitel ICN. „My chceme prostřednictvím „Žihadla“ ocenit především neziskové organizace, které kampaně zadávají, sehnaly potřebné finanční zdroje a věnovaly čas a nemalé úsilí úspěšnému průběhu kampaně.“
Do soutěže se přihlásilo celkem 27 neziskových organizací se zhruba 40 kampaněmi. Porota, složená ze zástupců neziskového sektoru, médií, reklamních a PR agentur i firem, které se podpoře neziskového sektoru systematicky věnují, hodnotila nejen nápad a zpracování reklamního spotu, tištěného inzerátu či internetové kampaně, ale také vhodnost zvolené komunikační strategie s ohledem na cílovou skupinu.
Stránky RC Havránek do soutěže přihlásilo občanské sdružení Dolní Povltaví, které stránky vytváří, spravuje a pod svou doménou také hostuje.
Tento článek byl publikován na webu Dolní Povltaví.
Pondělí 5. 11. 2007 v 1.43
Gratulujeme!
Team Mitchi.cz